torek, 27. januar 2009

Čikitita!

In pol zapade sneg in use totalnu pojebe.
In bi mogla it na drsanje pa ne pride bus in sm od 13.00-16.20 odzuni in skor umrem in sm ku jeti.
poleg tega, ceu dan govorim čikitita in pobresito.
taku je petrica čikitita. franci čikito. oči pobresito.
:/

AAja.pa še tu. k prideš u ženski wc na gimnaziji. najprej u prvi štuk. pa piše. Pia je kurba + prasica. in pol druga dopiše NAJVEČJA! in tretja dopiše ITK! in četrta napiše. omg. kaj napiše : She's one of the best girls in our school u bitches. hahahhaha xd tenkju veri mač grl.
no uglaunm in pol drugi štuk. in piše. PKP SUX. in pol še druga napiše !!!!!!!
ja điiiiiiiiiiiiizs. jz tuk ljudi kukr piše čez mene sploh ne poznam. kaj šele kukr jih govori čez mene :D
ej, pis aut. xd

7 komentarjev:

  1. jeml to kot kompliment,očitn ti že zavidajo ;D

    OdgovoriIzbriši
  2. bednu je ko te enkrat 3/4 ljudi obravnava taku, niti eden te pa ne pozna :/

    OdgovoriIzbriši
  3. ne sekerej se...tko kot je rekla že urška..najbrš ti zavidajo, če pa ti ne...amm nwm kaj bi reku..sej ne ^^. uglaunm ne sekerej se

    fsm.

    OdgovoriIzbriši
  4. zamisl se nad sabo...

    sej ne ..boli te kurac..stay brutal :]]

    ××

    OdgovoriIzbriši
  5. kva nej bi ti pa zavidal?ahahahaha

    OdgovoriIzbriši
  6. anonimni: ti maš neke probleme a? dej pejt k zdravniku pa nehi smetit po mojem blogu. jz nism rekla da mi kdorkoli zavida. taki ku si ti me pa spravlate v dvome ;)

    OdgovoriIzbriši