torek, 6. januar 2009

Pazi zdej!

Pišem.
Nevem zakaj.Mislm, da me je navdihnu blog od Aljice.
Res je lep.
Zdej je tuki blog "Pogledi čipke pletejo".

Stavk enga. Mojga prjatla. Ampak eniuej. Tle ni zarad njega, ampak zato, ker se mu je res dobr posreču. :P

Recmo, da si bom vsak dan uzela neki časa in napisala nekej. Zaenkrat je z mojimi zaobljubami bol švoh. Školjke iz Savudrije so po treh letih še vedno v puščici.
Ampak s tem se ni za hvalt!

Moja Petrica me na take stvari kr dost opominja.




Bistvo:
Evo, tle je moj blog.

5 komentarjev:

  1. moj blog slučajno:D?
    vglavnem,pia,ti kr piš,boš vidla boš tko not padla da ne boš mogla nehat:D

    ly*

    OdgovoriIzbriši
  2. normalno da tvoj. sej maš sam ti tko lepzga ;)

    ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala:)
    no pa srečno s tem tvojim blogom!le glej da boš velik pisala da bom mela kej za brat:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Glej jo no, Pio!
    Kot prvo, srečno novo leto, in kot drugo, lepo da začenjaš blogat (:

    OdgovoriIzbriši
  5. Ej Matic!
    Enako. Tcja. Zdele sm čist naudušena. Upam sam, da me ne mine :P

    OdgovoriIzbriši