sreda, 7. januar 2009

Te lubice moje.


Torej. Kaj se dogaja točnu ta trenutek. Neverjetne so.
+ naj omenm, da danes v šoli ni blo Petrice in Karmice in sem bla totalno zgubljena.


No evo.
Tamarinko hoče, da ji nardim blog. Da bo komenterala mojega.
Karmiceeeee. Gre jutri na pijačo z Njim. Jaaaaaaaaaaaaaaaaa. In sm tko največ na svetu vesela zanjo.
Petrica. Pravi, da naj že neham filozoferat, ker je brezveze, ker bo itak tretja svetovna! In pravi, naj raje začnem pisat o tem in dajem nasvete da boste preživel! Aja pa še razlagala mi je o zaprtju pipce plina. Jutr več o tem ;)




To so moje najljubše.
In z njimi. Ti ne more bit dougčs.
Brez njih. Je pa približno tko, k men u šoli danes :/

Danz slika s Tamaro. Jutr s kero drugo. love*

Love yaaaaa=*


Pa jamo začnite pred bajto kopat. Keudr. Vojna bo!

9 komentarjev:

  1. talele slika mi je ušeč. pa ja...3 svetouna bo in folk: krmp pa lopate u roke..pa ala kopat. xd

    OdgovoriIzbriši
  2. al da ti blog komentera nerabm met blog, ampak rab samu gmail. Drgač me pa fuul zanima kaku bi tamara pisala blog :D.

    OdgovoriIzbriši
  3. simon: ja, vem ja. ampak očitno namerava tut pisat ;) :P a dvomš vanjo? zna presenett :P

    Sašo: Taku, da sm o zgodovini govoriš. Pa o vojni. pa o krizi. mislm taka je petrica. mogoče tut ti :D

    OdgovoriIzbriši
  4. lol...ne ne...ona je preveč resna...xdxd hec...sm res folk upoštevejte moja navodila krmp pa lopato u roke in ala kopat

    OdgovoriIzbriši
  5. omg simon fakjuuuuu :D

    Pia najbolsa si (h)

    OdgovoriIzbriši
  6. omg simon fakjuuuuu :D

    Pia najbolsa si (h)

    OdgovoriIzbriši
  7. tamara sej je dost da napišeš komentar samo enkrat :D.
    In kaj sm reku narobe? Me prou zanima kaku boš pisala nč te ne podcenjujem xD.

    OdgovoriIzbriši