torek, 6. januar 2009

Use samu pravice ne :D

Točnu tule sm se prej spomnla.
Spis pri slovenščini sm dobila 2.
Ni mi jasnu, kako je to možno. Sploh, če upoštevamo dejstvo, da sem vedno kao ful neki dobr pisala.
Sm napisala take pesmice, da so sm še za zapet! Prou ni da ni ne. Pa spisi pa tu. Natečaji so skus laufal, enkrat sm šla na mednarodno, SE SPOMNM!.
In pol tle pride. Profesorica Žabkar. Na piki me ma pa že od vsega začetka, basala mi je neki o izgledu pa te fore. [ mislim, da bi mogla met križ okrog vratu in skor vsaka beseda bi se mi mogla zdet skrajno neprimerna] zadržanost na vrhuncu v glavnem. To pa pač nism jz!

In nevem kaj majo ljudje take probleme s tem. Pač vedno povem kar mislm. In pač posledično vedno jz naje*bm. =/ tsss.
Zmer so mi govorl doma, v šoli, povsod, da se za stvari premau sekeram. Kao mi je blo vedno useen za use. In sm misnla, da je dejansko problem u men xd. Ampak zdej, pa mam tle ljudi, k jih DEJANSKO bk za use. In kaj je? Fino jim je!


“Life is too short, and the time we waste in yawning never can be regained”

4 komentarji:

  1. js sem bla vedno ful dobra pr spisih.najmen trikrat na nekih natečajih sm zmagala,enkrat sem celo kolo dobila za prvo nagrado:D vedno vse pet pa to,še lani k smo mel drugo profesorco.letos pr žabi pa 3.wtf?ne sekerej se zase,z njo je nei narobe očitno!:D
    :*

    OdgovoriIzbriši
  2. je z njo problem nde? ej se mi je zdelo :D

    love*

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudno. Povej profesorci da pišeš blog, bo prec ocena višje (:

    OdgovoriIzbriši
  4. ampak tu bi pa res lahku!
    bom ji povedala.
    sm more bit mau bolši. da se bo krivo počutila, kr tku obvladam ona mi pa 2 da. (H)

    OdgovoriIzbriši