sreda, 4. marec 2009

Says something like, "You and me, babe, how about it?"


Juliet says, "Hey, it's Romeo, you nearly gave me a heart attack"
He's underneath the window, she's singing
"Hey, la, my boyfriend's back
You shouldn't come around here, singing up people like that
Anyway, what you gonna do about it?"


nanannananana.

Ja! Supr pridna sm.
V šoli sem vse porihtala. Torej moram preživet sam še jutrišne govorilne. težka bo.
Cel vikend sem sama doma :PPPPPPP
Torej, drage moje lubice. Zabavale se bomo.

Hotla sm poudart predusm tu, da sm v finančni krizi.
Zakaj namreč, komentarji bloga pričajo o tem da sm plehka.
Torej, ja. Topshop je ratov drag k prasc. Porabila sm že celo zalogo za ta mesec.
Tut za sendvič nimam :(
Zato torej, sm šla in rekla očiju. In zdej mam zrihtano delo in zagotovljen mesečni prihodek za 3mesece.
Delal bomo!

Aja, Franciju sm najdla punco! Zdej se bo pa paru. JEs!

10 komentarjev:

  1. Kaj boš pa delala:)?
    T.

    OdgovoriIzbriši
  2. unu veš. k kličš 1818 pa te sprašujejo za cifre xd

    OdgovoriIzbriši
  3. Ker prasc se pretvarja da sm js? :OO

    Tamko

    OdgovoriIzbriši
  4. sam pia veš da si res prasica? v petek si mi rekla da boš francija šparala za mojga alfonsa. zdej ma pa drugo. strlo se mu bo srce.
    xxxx

    OdgovoriIzbriši
  5. eva k nisi rekla da je tvoj kuža pedr? :D

    OdgovoriIzbriši
  6. eva točnu tu :( hočm mladičke. tvoj bo pa za pol, k bo uno že oplodu. oblubm

    OdgovoriIzbriši
  7. Ej pa ti si zakon :D Pia za predsednico :D Hahahahahah :P

    OdgovoriIzbriši
  8. čak, kaku se pol tej službi reče? kr kolkr sm js obveščen (sam zgleda da ne preveč dobr. ali pač?) so informacije 1188. haha

    OdgovoriIzbriši