ponedeljek, 23. marec 2009

Supr!

Danz sm bla na bajnofu. Te štale so res hude! Majkimi. Jutr grem u živalski vrt! še bolš!
res sm supr! že dougo časa sm prou skos supR!
in tu je supr!
res sm supr!
prou use mi gre trenutnu supr!
dnevi so tut supr!
moja volja je supr!
Supr!
Supr!






People had a habit of looking at me as if I were some kind of mirror instead of a person. They didn't see me, they saw their own lewd thoughts, then they white-masked themselves by calling me the lewd one.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






























supr

9 komentarjev:

  1. hvala Alja!
    kako si pa ti kej? (:

    OdgovoriIzbriši
  2. ej super,res tok dobr k ti,vse super super super,never better.tale projektni prov dobr na nas vpliva ha?:p

    OdgovoriIzbriši
  3. ja ej, res je.
    sm taku neobremenjena z usm.
    cele popoldneve mam frej.
    ceu cajt sm z živalcami. prou supr:D
    v keri delavnici si ti?

    OdgovoriIzbriši
  4. js sm v nevem-kateri-že,vem da me ma moja razredničarka,ampak itak skos sam fotkam tko da..
    drugač je neki v zvezi z psihologijo sam res nevem:$
    keri pa ti?

    OdgovoriIzbriši
  5. alja totalno neresna si :D
    ampak sm da fotkaš a?:D
    jz sm v sobivanje z živalmi (H)

    OdgovoriIzbriši
  6. haha,ja:$
    sam da fotkam pa andraža gledam pa je,nč druzga ne rabm:p

    OdgovoriIzbriši
  7. prvo kot prvo, super, da si super.

    in drugo kot drugo: bistvo. tale tvoj blog je v gimnazijskem krogu ljudi močno opevan, pa me je zanimalo čemu, zato sem ga šla malo prebirat. moram priznati, da blog ne ponuja prav dosti kvalitetne vsebine. stil pisanja je dober, ni kaj, ampak pri vsebini bi po mojem mnenju morala imet manj navajanja dejstev in malo več svojega razmišljanja. ker dejstva lahko, npr. jaz najdem na google-u. mi je pa všeč primerna dolžina postov in količina slik. zelo spogledljivo, res škoda da ne berljivo.
    glede komentarjev pa takole: nič pametnega, razen če delaš za revijo nova in lady. zdi se mi, da ne dobivaš skoraj nobenih povratnih informacij za izboljšavo bloga. škoda.

    lep preostanek projektnega tedna

    lp, nina

    OdgovoriIzbriši
  8. čau nina :)
    Vse kar si napisala je res, sam kako pa naj bi konc koncev načenjala neke resne teme v hudih postih, če so mi že v osnovi blog uničl s takimi in drugačnimi komentarji pod nivojem?
    tako, da niti nimam namena nevem kakšnega bloga pisat, predusm napišm tisto, kar mi tist trenutek hodi po mislih :)
    lepo se mej*

    OdgovoriIzbriši